i'm only happy when it rains

Knepigt men trevligt dygn. Började med en runda på stan med Hanna igår. Sedan åkte vi hem till henne och vilade på sängen i nån timme. Åkte in till Söder och hamnade på en förfest hos en finsk medelålders kusin till Kiia. Festen hölls i en källare i en pianobutik och det var minst sagt surrealistiskt. Vi drack vin, pratade strunt och jag fick spela trummor! Gissa om det var kul, har inte spelat på åtminstone två år.

Vi gick vidare till Debaser och drack öl, lyssnade på musik, dansade gärnet och hånglade. Inte med varandra dock, haha. Det var en fin kväll med massa bra musik, för ovanlighetens skull, och det blev en fin morgon med gratis Sushi-frukost. Eller ja, gratis och gratis men det var inte jag som fick betala. Det var riktigt skönt att komma ut i den friska luften och duggregnet, bakis och dan som jag var.

Ikväll blir det lugna gatan. Jag och Hanna ska gå på bio och kanske ta en fika. Känns som en alldeles lagom aktivitet idag. Men först behöver jag få lite mat i magen. Och egentligen borde jag sova lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback