Jobbsituationen

Att jobba typ tio timmar om dan kanske inte är någon bra idé. Nej. Men jag kan ju trösta mig med att det är mitt eget val. Det är ju så jäkla svårt att bara gå hem när det finns så mycket att göra och man vill liksom inte lägga ifrån sig det bara sådär. Det gör ju att man måste offra lite saker som personlig hygien, att äta ordentligt, städa hushållet och umgås med vänner och katter. För tillfället så känns det som att det andra får ligga lite åt sidan för det här är en once-in-a-life-time-chans som jag tänker ta vara på. Och så länge som jag mår så bra som nu så är det ingen idé att förändra något. Jag kan duscha, städa, äta, umgås och supa på helgerna.


(obs! texten kan innehålla spår av ironi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback