Ja jävlar i min lilla låda

Mitt i Lördagskvällens värsta tristess får jag ett meddelande från en gammal vän som verkar ha lika tråkigt som jag. Så jag tar en snabb dusch, fixar till mig och åker in till Carmen för att möta upp honom och några andra. Det blev en schysst kväll som fortsatte på Vänner och bekanta där vi kom in på gästlistan. Gratis är bra. Vi dansade natten lång och tog sista tunnelbanan hem.

Precis när jag skulle hoppa av i Husby stöter jag på Mange. Ville ju liksom inte börja med att säga Hej då när jag inte sett honom på år och dar så jag tog en tur till Akalla och spenderade nattens sena / morgonens tidiga timmar i en schysst lägenhet med trevliga människor. Idag är jag seg och redan uttråkad. Och faktiskt lite ensam. Adam har ditchat mig för Borås. Just när jag behöver honom som mest. Dålig stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback