Boende-svammel

Med fast anställning så måste jag flytta eftersom jag just nu bor i studentlägenhet, antagligen inte förrän nästa år men det är bäst att börja i tid. Men att få hyresrätt är inte lätt, om man vill bo någorlunda nära stan. Och alla bostadsrätter ränner oftast iväg långt ifrån utgångspriset. Just nu ser det ut som att det blir lättast att köpa en lägenhet ändå. Man får väl hålla koll redan nu så man har tid på sig. Ska jag köpa en lägenhet så ska det i alla fall inte ligga mer än 30 min från jobbet och definitivt ligga närmare stan än jag bor nu. Dessutom vill jag helst ha balkong, badkar och sovalkov eller sovrum. Men nåt av det kanske man får offra. Så om nån har några lägenhetstips så tar jag tacksamt emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback