---

Ibland (ganska ofta) skriver jag lite (väldigt) kryptiskt. Kan inte vara särskilt kul för de få som verkligen läser här att läsa men ibland går det liksom inte att berätta hela sagan. speciellt inte när det handlar om andra människor. Jag gillar inte att spy ur mig saker som kan ge en negativ bild av någon annan bara för att det är nåt jag känner. Därför behåller jag för de mesta de negativa tankarna om den personen för mig själv och skriver om hur jag känner istället.

Just nu är jag fruktansvärt besviken och förbannad på en person som känner precis lika för mig. Jag vill verkligen inte att det ska vara såhär eftersom det känns som att det beror på ett stort jävla missförstånd. Och jag är så fruktansvärt besviken på att någon kan tro det som sagts om mig. Jag är långt ifrån guds bästa barn men jag är inte egoistisk som jag blivit kallad. Inte mer än någon annan. Och kanske inte mindre än någon annan heller. Om det finns något jag kan göra för en person som jag bryr mig om så gör jag det. Och jag känner likadant angående den här personen. Oavsett vad som har sagts till mig. För jag kan inte sluta bry mig. Men hade du sagt åt mig att dra åt helvete på en gång så hade jag gjort det. Det hade inte behövt gå såhär långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback