ojdå

Skönt att vara tillbaka till skolan. Mindre skönt att svimma på tåget på vägen innan. Jag och tunnelbanor går inte ihop. Jag blir typ alltid kallsvettig och illamående men framförallt på mornarna. Måste nog starta varje tågresa med att ta av mig alla mina vinterytterkläder annars kommer det inte funka. Blev ju inte direkt bättre av att jag låg och vred och vände mig till halv fem när jag skulle upp kvart över sju på morgonen.

Nu ska jag beställa böcker. Ligga i sängen och lösa korsord och snusa okristligt mycket. This is the shit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske får panikångest-attacker? Jag vet en kille som inte kunde åka buss förut. Det är ju många som känner sig instängda där nere under jord.

Postat av: Anonym

Fast det känns inte som jag mår dåligt på det viset. Ibland känns det riktigt skönt att bara sitta på tunnelbanan och läsa.

2007-01-29 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback