boredom makes you do crazy things

Lindsey säger:
vad gör du?

malle! säger:
jag har AS-tråkigt!
jag har precis druckit en drink i ren frustration
vad gör du?

Lindsey säger:

fy fariken. jag har lite småtåkigt jag med. är så dålig på att underhålla mgi själv

malle! säger:

ja jag med och speciellt här ute i förorten. det är liksom dator eller tv. och tv gör mig tokig

Lindsey säger:

hehe
jag har knappt tv ens. ingen kabel iaf.

malle! säger:

näee. det är bra det! jag ska skippa tv när jag flyttar. bara för att se film.

Lindsey säger:

jag var bättre på sånt här när jag var yngre. jag försöker lyssna på billie holiday och sticka men jag har myror i brallan.
måste lära mig att ta det lugnt och bara pyssla lite eller läsa eller nåt

malle! säger:

ja samma här! det är nån rastlöshet som kommer krypande över mig så fort jag sätter mig för att pyssla eller läsa

Lindsey säger:

ja, som att det skulle vara mer kreativt/ intressant att sitta här liksom. haha

malle! säger:

haha eller hur. det är liksom allt eller inget. kan man inte göra nåt kreativt kan man lika gärna döda själen framför en skärm

Lindsey säger:

word. om du var här kunde vi ha syjunta/ kafferep/ spritfest

malle! säger:

fyfan vilket ös!en kombination vore det ultimata.  4 real, jag borde vara hos dig nu.

Lindsey säger:

ja det borde du!

malle! säger:

jag önskar jag kunde säga jag kommer på en gång
istället säger jag vi ses snart iaf och jag ska se till att ta mig till huvudstaden oftare

Lindsey säger:

det är en deal.

malle! säger:

lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback