sick sick sick

Karateförkylningen är ett faktum. Jag sitter och snorar och hostar slem. Igår var käraste Adam här och höll mig sällskap tillsammans med Weeds. Idag är jag uttråkad. Kollar på serier, film, surfar, löser korsord och sen samma sak en gång till. Jag hatar att vara sjuk! Som tur är så är jag förutseende och fixade säljpärmarna på jobbet, som jag egentligen skulle gjort idag, redan igår. Så imorgon, när jag bestämt mig för att vara frisk, kommer chefen tillbaka utan att jag behöver skämmas över att jag inte hunnit med.

Imorgon fyller Hanna år (eftersom hon egentligen fyller på skottdagen så blir hon bara 7). Vi ska äta middag och det ska bli sweet. Dessutom ska jag försöka skicka iväg det där gruvliga första sms'et som mest bara är jobbigt eftersom man inte ens vet om man ska få ett svar. Men det känns positivt.

Kommentarer
Postat av: Ausa

hur ofta är det skottdag? vart fjärde år?

Postat av: Linda E

Jajamen! Nästa år är det skottår igen. Då blir februari 29 dagar istället för 28.

2007-03-03 @ 02:12:26
URL: http://mirandaail.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback