tisdag

Idag har jag varit på mitt första kundmöte. En demning av en offert där jag varit med och tagit fram gränssnitt och planerat uppbyggnaden av ett verksamhetssystem. Känns bra som satan. Jag har dessutom pratat och förklarat en del. Prata är jag bra på, så länge som jag vet vad jag ska säga. Imorgon skriver jag på anställningspapprena men anställningen gäller sedan igår. Nu fattas bara det gruvliga samtalet med läraren då jag ska berätta att jag hoppar av.

Härnäst ska jag baka klart muffins att bjuda på på jobbet imorrn. 30 muffins tar lite tid att göra. Imorrn ska jag följa med Adam som ska till IKEA. Själv får jag sukta över prylarna eftersom det inte är någon idé att köpa nytt när jag (troligen) kommer flytta om ett år. Känns som en evighet för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback