påsk och sånt

Eftersom jag är trött men ändå känner att det behövs en lindas-liv-uppdatering så får ni den här:

Påsken:
  • Fredag: middag med hela familjen + lägenhetsdiskuterande med papi
  • Lördag: middag med hela släkten + kalas hos Hannaför Linda + dans på Goya + efterfest hos Tias + sovsällskap (Mattias hade fortfarande kvar min fina blåglittriga tandborste!)
  • Söndag: stugan med familjen + jag förlorade fett i Monopol!
  • Måndag: papi skjutsade mig hem + kollade på fyra lägenheter
  • Tisdag: tillbaka på jobbe + lunch med papi + Hanna fick blindtarmen och jag hälsade på henne
Framtiden:
  • Fredag: Fredagsöl på jobbet I guess.
  • Lördag: Mer öl med Adam I guess
  • Söndag: Häng med Kristoffer?
  • Veckan: Jobb + skriva på lägenhetskontrakt + tatuering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback