all work and no play

Klockan är snart åtta det är Söndag och jag sitter och jobbar. Men vad gör man inte för att visa framfötterna. Gissa om jag kommer känna mig lättad när det här är över. Dagen har inte gått åt till mycket mer än att maila och ringa kollegor fram och tillbaka. Lyssna utföra och vänta på godkännande. Jag är snabb på att jobba men man kanske jobbar lite väl snabbt när man märker den där klumpen av stress i bröstet. Nu måste jag försöka lugna ner mig.

Det har varit en fin helg. I fredags var jag hemma och kollade på Twin Peaks med Tim. Vi har haft uppehåll i typ tre månader nu så vi fick se om nåt avsnitt för att komma in i det igen. Det blev en tidig kväll, jag var trött som ett as och Tim skulle upp och jobba.

Igår åkte jag först in till jobbet en sväng, åkte hem duschade och lagade mat och mötte sen upp Hanna vid Medis. Vi gick till Carmen för att dricka några öl och träffade på två trevliga prickar vid namn Daniel och Markus, så vi följde med dem vidare till Bishops Arms och drack lite mer öl, fast av det finare slaget. De andra gick vidare till Debaser men jag var rätt nöjd som det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback