I love P.R

Twin peaks och Big Love har fått ligga åt sidan för säsong 3 av Project Runway. I love it! Numera blir det allt för mycket tyskpratande, auf'ande och Tim får numera heta Heidi. I säsong två hejjade vi på Santino och i säsong tre (som jag inte tror gått i sverige ännu) är det Jeffrey som är min favorit, men Michael går inte av för hackor han heller.

Måste kirra säsong ett och se om den när vi är klar med den senaste. Och till vår stora förtjusning så finns det ju faktiskt en Brittisk version av Project Runway som man kan trösta sig med - Project Catwalk. Men Elizabeth Hurley kan knappast överträffa vår älskade Heidi. Och efter det kan man ju typ gå och dö eller nåt.

Kommentarer
Postat av: finey

jag har bara sett några avsnitt men det verkar bra..intressanta filurer! =) roligt att han den där Tim Gunn jobbar på min systers förra skola.(http://www.bravotv.com/Project_Runway/bio/heidi_and_tim/Tim_Gunn)

Postat av: Mikaela

Heidi är så söt och så rolig haha.

2006-12-11 @ 13:58:09
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback