Stress + oro = magont

Att packa ihop en hel lägenhet tar längre tid än man tror. Med mina nerver blir det en katastrof. Allt måste ut och allt ska ut i tid. Dessutom vill jag träffa alla mina vänner innan jag åker men det ser tyvärr inte ut att bli verklighet. Hade jag veta det så hade jAg fixat det tidigare.

Inatt har jag i alla fall sovit elva (!!) timmar så jag känner mig någorlunda utvilad. Om en och en halv timme blir det fortsatt packande och städande. Ska få in allt på släpet idag så man kan åka tidigt imorgon bitti. Det är tur att systern ska flytta in om en månad så att flyttstädningen inte behöver göras på en gång (läs: så att jag slipper städa allt!).

Nu ska jag lägga mig på mami pch papis soffa och titta på "The wonder years" eller "En härlig tid" som TV4 så fint har döpt om det till.

Vi ses i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback