What's a girl to do?

Ok, jag har kommit in på utbildningen som jag verkligen vill gå. Men helt oväntat så börjar den troligtvis i Augusti istället för April som det var sagt från början.

Valen fram tills dess lyder som följer;

1. Jag fortsätter med kursen i kulturgeografi (suck) åker "hem" till Gävle och jobbar i sommar och kommer tillbaka till Stockholm i Augusti för att plugga.

2. Jag hoppar av kursen, jobbar på hemtjänsten och åker till Gävle och jobbar i sommar och kommer tillbaka till Stockholm i Augusti för att plugga.

3. Jag fortsätter kursen i kulturgeografi och jobbar i Stockholm i sommar.

4. Jag hoppar av kursen, jobbar på hemtjänsten fram till skolan börjar i Augusti.


Sa jag att jag lider av svår beslutsångest?

Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag röstar på alternativ 1, eller 3. :) Läs klart det du håller på med, man vet aldrig vad man kan ha för nytta av sånt sen...

Postat av: Linda E

Tesan: Ja, detl utar faktiskt åt det. Känner inte för att jobba inom vården i 4 månader framåt just nu heller.

2006-04-04 @ 17:27:08
URL: http://www.miranda-ail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback