Förvirrad

Jag har kommit fram till att gymnasielärare nog inte är min grej riktigt. Så vad ska jag göra nu då? 3 år datavetenskap och ½ år på gymnasielärarprogrammet ger 2 ½ år till att disponera. På vad? Och vad ska jag göra fram tills dess?


Planen ser just nu ut såhär:

1. Läsa klart den här terminen på HiG
2. Anmäla mig till alfa-kassan och skaffa praktik inom något jag vill syssla med och kan tänka mig att plugga till. (Får ju som tur är högre alfa-kassa eftersom jag avslutat en eftergymnasial utbildning)
3. Bestämma mig för en utbildning och söka in till hösten och hoppas på att man kommer in.
4. Söka massor av jobb under tiden


Känner mig totalt omotiverad till att fullfölja resten av den här terminen men CSN-pengarna behövs. Att det ska vara så jäkla svårt att hitta ett jobb i det här landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback