onsdag

Fäktning igår igen. Kändes väldigt bra. Speciellt eftersom det kändes mindre bra i Lördags då vi mest körde alla mot alla och jag inte hängde med över huvud taget. Igår fäktades jag ensam mot Tim och Nicolas (samtidigt) med två värjor och fick beröm för mina pareringar. Man kan inte låta bli att bli stolt, men samtidigt får jag inte ta åt migför mycket för jag står ändå fortfarande längst ner på stegen.

Det har varit en fin helg. Vin med finaste kusinerna på fredag och familjemiddag med mina och Tims föräldrar i Lördags. Vi bjöd på festlig räkpanna med tagliatelle och glass. Kvällen avslutades med några timmar Wii och mycket skratt. Kul att spela TV-spel med mamma och faktiskt bli slagen för en gångs skull =)

Imorgon har älskling planerat något och jag har ingen aning om vad, men gissa om jag är nyfiken.


Nu syns det att det är på riktigt. <3

Kommentarer
Postat av: fine

jag fick deras andra album av min syrra 03, så jag har väntat länge, ska bli väldigt roligt att äntligen få se dem! Ja, inte bara är tegan & sara tjejer utan syskon, det syns minst sagt. och lesbiska, har jag hört spridda rykten om?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback