slut på semestern

Imorgon börjar jobbet igen. Känns mest jobbigt. Men det kommer bli bra. Jag botar bakfylle-ångesten och börja-jobbet-igen-ångesten med film (the advententures of ford fairlang, anything else och grave of the fireflies, mycket bra) fint sällskap (tim, sebastian och felix, skitbra) och cigaretter (mindre bra). Nu ska vi poppa popcorn och fortsätta vårat mini-maraton.

rastlöshetEN

Det där med att ta det lugnt är inte riktigt min grej tror jag. Händelserik och helt perfekt semester i Gävle hittills. Drinkar, släkt, kalas med tårta, Loppis-rundor, bad, fiske och underbara vänner = bra blandning. Sitter jag stilla en minut så vandrar tankarna iväg. Jag förväntar mig aldrig något längre men ibland hoppas jag. Ibland extra mycket. Och nu pirrar det lite i magen.

Dagens soundtrack:

Sahara Hotnights - Cheek to cheek
The Pipettes - Pull shapes
Rihanna feat. Jay-Z - Umbrella

...

Ja ibland undrar man ju vad fan man håller på med.

Best of Adam

Adams finaste hälsningsfraser;

Yo, muddafuggah!
Jamen, God Jul!
Grattis på födelsedagen!
Ja Bögporr!

Notera att det är hälsningar man får höra oavsett om det är Jul eller ens födelsedag.
Det är alltid lika spännande att svara i telefon när Adam ringer.

ouch

Jag visste inte att det kunde göra såhär ont. Det känns som att bli dumpad av nån man älskar fast värre för jag vet att det bara är mitt eget fel. Och jag är SÅ JÄVLA DUM I HUVET. Ringde till Tim och grinade ögonen ur mig men det blev bara bättre tillfälligt för jag vet att jag inte förtjänar att bli tröstad.

www.postsecret.com

image26

jag?


Gick genom lite bilder och kan inte fatta att jag såg ut såhär för två år sen. Kolla håret och poserna alltså, haha.
Sen gick det bara utför.  Ibland saknar jag mitt mörka hår. Verkligen.

en vecka

Sju dagar, och still counting. Känns som att jag har varit här förr.