dagens helgon-mailskörd


Mail nr 1, från bulleby2 (hello? kan man heta så ens en gång?) 

"Hey..
allt bra?? du ser strålande ut... vad gör du i kväll?? har du lust att träffas en kväll?? kram
"

Jaja, det klarar man väl av, även fast det verkar lite väl påfluget. Nej tack, jag vill inte träffas nån kväll.



Mail nr 2. från SexChrister (här för söker han leva upp till sitt namn)

"Ah..... Du är såå läcker!
Käkar du p-piller så att man får spruta i dig? Eller är det kådis som gäller?
"

Gå och spruta i någon annan! Eller ännu bättre, gå och spruta på dig själv för  jag är tveksam till att någon annan skulle vilja bli nersaggad av dig.

Kommentarer
Postat av: Tjej_Sthlm

Stort tack för inlägget! Googlade upp Bulleby då han kom med en massa inviter till mig och hittade ditt inlägg. Bestämde mig ganska snabbt för att inte besvara honom....

2009-10-28 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback