guilty as charged

Idag har jag varit på polisförhör. Spännande. Jag fick kolla på bilder och peka ut och det var inte det lättaste med tanke på att det var fyra månader sen det hände. Hade varit ännu mer spännande om det hade varit en line-up och inte tråkiga dåligt, photoshoppade, kassa utskrifter man fick se.

Appropå fyra månader så kan jag inte fatta vart tiden tar vägen. Den börjar hinna ifatt oss nu och det känns riktigt bra. Känns rätt men ändå lite fel att ligga så långt före som vi har gjort. Låter kanske konstigt men jag vill inte riktigt gå in på det närmare. I helgen blir det Gävle, familjemiddag ute och fest med finaste vännerna som äntligen ska få träffa Tim (om man inte räknar den natten för en månad sen då jag själv träffade honom för första gången då) ♥


Kommentarer
Postat av: ann

you go girl! jag blir glad av att läsa sådant


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback