Framförhållning

Dags att blogga om en av mina bättre egenskaper. Framförhållning. Kanske lite för bra. Just nu sitter jag och skriver listor över vad som ska göras innan jag flyttar. Från minsta lilla "Krokar till badrummet", från listan över vad som ska inhandlas, till "Flytta!" från listan över vad som ska göras. Eftersom jag alltid tänker alldeles för mycket så måste jag sortera ut tankarna på papper, just nu i form av listor på allt som måste göras inför flytten då.

Det värsta är kanske det faktum att det är två veckor kvar tills jag flyttar och att jag redan har planer på vad som ska ner i vilken flyttlåda. Två veckor av listskrivande och tanksorterande angående flytten kommer göra mig till ett vrak.

Det där med framförhållning kanske inte är någon hit ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback