Att dela med sig

Idag kom jag på mig själv med att flippra mellan låtarna på Ipoden beroende på vem som satt bredvid mig. Jag sätter på en låt på högsta volym, som jag tror att personen bredvid mig skulle gilla, och hoppas att personen i fråga ska höra. Inte för att imponera utan snarare för att se reaktionen. Hittills har jag inte fått någon, haha.

Igår var det en grabb som satt och lyssnade på Portishead (jävlar vad hans lurar släppte ut ljud!) och när "Roads" spelades ville jag inget annat än luta mig fram och säga "vilken bra musiksmak du har!".

På t-centralen steg det på en indie-kille som såg ut att vilja höra lite
the Strokes eller möjligtvis Jimmy Eat World - men inte en blinkning. Mina lurar kanske inte släpper ut tillräckligt med ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback