pretto

Alltså, jag borde skaffa en kategori för "Titta INTE". När konst bara finns för att provocera och det bara är provokationen i sig som är syftet och inte budksapet, då är det i mina ögon ointressant. Speciellt om det dessutom inte är snyggt. Och då är inte jag den som är den och tycker att konst bara är det du kan hänga på väggen i vardagsrummet.

Men tycker man att konst är en video med nån snubbe utan brallor som sätter sig på en stol med hål i så man ser anus och kuken så ska man definitivt gå. Själv kunde jag knappt trycka undan en skrattattack så jag gick resolut därifrån med orden "nu går vi, annars skrattar jag ihjäl mig". Tydligen var det inte bara jag eftersom raden med kulturnissar bakom oss började skratta även de. Jag gav dem tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback