Fundrar

Sitter hemma hos mami och papi och funderar över framtiden. Papi är världens sötaste och letar både utbildningar och bostäder åt mig. Han verkar mer pepp än jag! Just nu lutar det åt att det blir flytt till Stockholm ändå, som jag varit inne på tidigare. Det konstiga är att medan jag förut ville plugga där bara för att komma härifrån så känner jag nu att det nästan skulle ta emot att flytta. Självklart skulle det kännas bra att se sig om lite mer men jag har ju ändå alla mina närmaste vänner här i Gävle. En bra sak med Stockholm skulle vara att jag får träffa Emilia, Kerstin och Mats oftare åtminstone.

Ingen som vill dela boende med mig och mina två katter? Ingen av oss bits.

Kommentarer
Postat av: Någon där ute

Tänkte bara säga hej

2005-12-11 @ 02:03:01
Postat av: Linda E

Någon där ute: Hej du

Postat av: Någon där ute

Snubblade över din blogg när jag satt o sökte på google och tänkte bara säga något =)

2005-12-14 @ 00:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback